Spectrasonics Response Codeが発行されない、"This is your fifth request for〜"メッセージが表示される
Spectrasonics製品のオーサライズ時に、連続してレスポンスコードをリクエストすると、下記のメッセージが表示され、新しいコードが発行されなくなります。
This is your fifth request for a [製品名] authorization in a short period of time. Please contact us via email regarding your specific request, and we would be happy to help you directly.
この場合、Spectrasonicsまでオーサライズの再有効化をリクエストすることで再度レスポンコードの発行が可能となります。下記テンプレートを利用して、メールにて再有効化のリクエストを送信してください
Spectrasonicsへの連絡・送信用メールテンプレート
本文の[ ]内を記入し、SpectrasonicsまでEメールを送付します。情報は全て半角英数字で入力し、日本語は使用しないようご注意ください。Spectrasonicsにて確認後、製品のオーサライズ再有効化の通知が届きます。
ご注意:Username、Name、Emailの情報はSpectrasonicsアカウントにご登録の内容でご記載ください。情報が異なる場合、再有効化を行えない場合がございます。
件名:Reauthorization Request
宛先:info@spectrasonics.net
本文:
Dear Spectrasonics Support,
I need a new response code to authorize my new computer, but this message is shown when submitting a challenge code, and no response code is issued.
"This is your fifth request for the prodcut authorization in a short period of time. Please contact us via email regarding your specific request, and we would be happy to help you directly. "
Please check my information below and re-enable my authorization?
Username: [ログイン時のユーザーネーム]
Name: [お名前、ローマ字]
Email: [Eメールアドレス]
Serial Number: [製品シリアルナンバー]
Best Regards,
[お名前]
Spectrasonicsから返答を確認後、再度オーサライズを実行し、レスポンスコードの取得をお試しください。